sunnuntai 20. syyskuuta 2015

Missä mun unelmien prinssi?

Joskus ajattelin et ku oon 22 ni mul pitää olla jo ensimmäinen lapsi ja oma koti. No... nyt alkaa olla viimeset hetket et kerkeisin pamahtaa paksuks, ja toteuttaa mun suunnitelman.
Kriisi!
No joo, annan itelleni armoa, enkä nyt ota mitää hirveetä stressiä asiasta. 
Silti kyl välil tulee vähä sellanen fiilis et ois kiva jo löytää se prinssi täydellisyys.
Oon aina ajatellu et sit jos sellanen tyyppi sattuu kohalle, ni ei oo mitää väliä miltä näytän. Sen pitää tykätä musta vaik näyttäisin kuin hirveeltä.
Kuitenki tänä kyseisenä iltana, käväs päässä sellanen typerä ajatus, voisko mitenkää olla mahollista, et mun pukeutuminen karkottais just sen oikeen...


                                                                No ei nyt sentää! ;D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti